Thursday, February 14, 2008

Red Red Rose

The main problem with finding the poetry of Robert Burns via Google search is that Google has the temerity to try and correct the (correct) spelling of words in Burns' Scots dialect. But I still got what I wanted anyway.

O MY Luve 's like a red, red rose
That 's newly sprung in June:
O my Luve 's like the melodie
That's sweetly play'd in tune!

As fair art thou, my bonnie lass,
So deep in luve am I:
And I will luve thee still, my dear,
Till a' the seas gang dry:

Till a' the seas gang dry, my dear,
And the rocks melt wi' the sun;
I will luve thee still, my dear,
While the sands o' life shall run.

And fare thee weel, my only Luve,
And fare thee weel a while!
And I will come again, my Luve,
Tho' it were ten thousand mile.

Robert Burns (1759-1796)

1 comment:

  1. Aw... I've always loved that one. Those sentiments of devotion and fidelity are so beautiful.

    I think I'll have to go off and sing it now.

    ReplyDelete